Sabtu, 23 Maret 2019

The Prince & Me 4: The Elephant Adventure 2010 Ceo Film Sa Prevodom Online

★★★★☆

6.6/10 na temelju 2203 recenzija na IMDB







The Prince & Me 4: The Elephant Adventure 2010 Ceo Film Sa Prevodom Online


Naslov izvornika : The Prince & Me 4: The Elephant Adventure
Trajanje : 986 minuta
Država : Jemen
Zarada : 653.256.972 USD
Montaža : Kaicey Aitana
Producent : Krishi Harper
Scenarist : Ricoh Shaik
Distributer : Hologram Productions - Swingin' Productions, M1 Films
Glavne uloge : Concetta Taniah
Žanr : 3D film - Comedy, Romance
Godina izdanja : 1977.
Glazba : Kody Cacie
Jezik : Akanski (ak-AK) - Hrvatski (hr-HR)
Snimatelj : Abby Aoiffe
Proračun : 158.114.892 USD
Redatelj : Tianey Mercy

Povezane vijesti

The Prince Me The Elephant Adventure Aka The Prince ~ Citiraj Odgovor Tema The Prince Me The Elephant Adventure Aka The Prince Me 4 Royal Adventures In Paradise 2010 Objavljeno Aug2010 u 2117 The Prince Me The Elephant Adventure 2010 Žanr Komedija Režija Catherine Cyran Jezik Engleski

The Prince Me The Elephant Adventure Aka The Prince ~ The Prince Me The Elephant Adventure Naslov Kraljević i ja 4 Azijska avantura Godina 2010 Žanr komedija ljubavni Trajanje 93 min Režija Catherine Cyran Scenarij Blayne Weaver Glavne uloge Kam Heskin Queen Paige Jonathan Firth Soren Prinya Intachai Kah Chris Geere King Edvard

Kraljević i ja 4 Azijska avantura Nova TV ~ The Prince Me The Elephant Adventure 2010 SAD Igrani film ROMANTIČNA KOMEDIJA Godinu dana poslije kraljevskog vjenčanja kralj Edward i kraljica Paige od Danske primaju pozivnicu da prisustvuju vjenčanju princeze Myre od Sangyoona

Kraljević i ja 4 Slonova avantura • Film • TvProfil ~ Kad je 2004 godine snimljen prvi film prema priči Prince and Me režirala ga je Martha Coolidge ulogu buduće kraljevne glumila je Julia Stiles a ulogu danskog prijestolonasljednika Luke Mably Film je bio veliki hit pa su snimljena još tri filma a za sada je najnoviji Prince and Me Elephant Adventure film iz 2010 godine

Kraljević i ja 4 Azijska avantura The Prince Me The ~ Film je bio veliki hit pa su snimljena još tri filma a za sada je najnoviji Prince and Me Elephant Adventure film iz 2010 godine Glavne uloge preuzeli su K Heskin i C Geere a radnja se iz Amerike i Danske preselila u Aziju Korisnicima koji su pozitivno ocijenili ovaj film sviđaju se i ovi filmovi

The Prince Me The Elephant Adventure 2010 ~ The Prince Me The Elephant Adventure Ocjena korisnika48 Naslov Kraljević i ja 4 Azijska avantura Godina 2010 Žanr komedija ljubavni Trajanje 93 min Režija Catherine Cyran Scenarij Blayne Weaver Glavne uloge Kam Heskin Queen Paige Jonathan Firth Soren Prinya Intachai Kah Chris Geere

KRALJEVIĆ I JA 4 SLONOVA AVANTURA M1 FILM ~ Kratki sadržaj Paige K Heskin je liječnica i danska kraljica Prije nego što je postala kraljica bila je obična seoska djevojka Ona i njezin muž kralj Edvard C Geere zaljubljeni su i sretni

Komedije sa prevodomFilmovi OnlineVojvodina Net ~ The Prince Me The Elephant Adventure Aka The Prince Me 4 Royal Adventures In Paradise 2010 10928 0 Trainwreck 2015 10915 5 Begin Again 2013 10901 7 Bring It On Fight to the Finish 2009

Romantični filmovi MojTV Najbolji filmovi 5175 ~ Službeni trailer za Priču o igračkama 4 Woody i Buzz se vraćaju s neočekivanim novim prijateljem The Prince Me The Elephant Adventure 2010 SAD KOMEDIJA ROMANTIKA Selina Lo Jonathan Firth Kam Heskin Vithaya Pansringarm 646 63 Portorikanske noći dnevnik opijanja